Suchen Menü

1000 Schutzengel für Livia

HOi zäme
Hab vor lauter durcheinander im falschen Forum gepostet...
http://www.9monate.de/Q-8153818.html
Liebs Grüessli
Nadja
Bisherige Antworten

Re: 1000 Schutzengel für Livia

hallo nadja
oh gott, beim lesen stockte mir richtig der atem....
drück dich und bin froh, dass ihr nur mit einem grossen strecken davon gekommen seid!
gglg karin *knuddel*

Re: 1000 Schutzengel für Livia

Liebe Nadja
Mamma mia, nein, wahnsinnig was Livia und Du gestern durchgemacht habt. Die Tränen waren zuvorderst und mein Herz raste als ich das gelesen habe..!
Hoffentlich habt Ihr trotzdem gut geschlafen und ich hoffe sie hat in Zukunft keine Angst zu schlitteln resp. böpplen.
Ich drücke Euch ganz fest...!
LG Kathi

Re: 1000 Schutzengel für Livia

Hallo Kathi
Danke für Deine Worte!
Es ist unglaublich aber Livia spricht völlig locker vom Vorfall ich denke sie hat einen Schutzmechanismus oder so, ich dachte, dass sie sofort losheult wenn ich das Wort BobSchlitten erwähne aber nichts dergleichen. Sie hat sogar gemeint:" umgheit lilia aua boblitte"
Meine Mutter geht heute nachmittag mit Livia vor dem Haus schlitteln und ich bin gespannt wie Livia reagiert!
Ich hab vor dem Schlafen TV geguckt und mich so abgelenkt und Livia hat friedlich geschlafen ich bin sehr oft in ihr Zimmer und hab jedesmal Danke Danke Danke geflüstert und den Gedanken, dass sie nicht mehr bei uns sein könnte verdrängt was nicht so einfach war. Ich rede viel darüber was momentan sehr gut tut!
Eigentlich unmöglich so ohne Prellungen und nichts davonzukommen wenn man an die vielen Baumstämme und Äste denkt! Da meinte es ein ganz ganz wichtiger Schutzengel ganz ganz gut mit Livia!!!!
LG
Nadja

Uiiiiiiiii nei!!!

Hallo Nadja
Leck ich bin voll gschockt! Du Armi und die oberarmi Livia!!! Hey ich chans nöd fasse und mer denkt dass passiert eim nie aber ebe... ich glaub würkli Du sötsch Dich nüme hintersinne was wenn und so sondern eifach denke Buuhh voll Glück gha und jetzt weissi dass ich s'nächstmal anderst handle - obwohl sött kein Vorwurf sii gäll ich meine ich hät wahrschindli d'Sofia au allei abefätze lah... uiii hoffe hegisch glich chli chöne schlafe und d'Livia hebi nöd z'fest träumt. Drucke Dich ganz ganz fest, liebs Gruessli und Küssli Katia

@shiny

Hoi Katia
Danke für s drucke!
Ja es gaht schnäller als mer sichs chan vorstelle! Wär frische Schnee gsi het dä Schlitte ghalte aber da`s gfrorne Schnee gsi isch und en plastikbob kei Chance, ich weiss scho was d meinsch und ich bin gottefroh das nüt passiert isch!
Mer muess sich würklich bide Schutzängeli oder bi wem au immer tuusigmal bedanke und eifach froh sii das nüt passiert isch!
Aber weisch, es beschäftiget eim grausam, dä Sturz id Schlucht und kein einzige blaue Mose ade Stirn chli rot vom Chappeabdruck wahnsinn!!! Sie hät gestert Abig dänn au scho wieder Seich im Grindli gha und ich han gar nöd chönne schimpfe ich han immer dänkt sie chönt jetzt nümme bi üs si oder schwerverletzt im Spital ligge :(
Sie hät guet pfused und nöd träumt oder nöd uffallend träumt ich han au ganz anders Züg träumt *megafrohbin*
Isch guet chani viel drübert rede, han es blaus Aug voneme Ast wo im Wäg gsi isch woni is Tobel abegumpet bin und da im Büro frögets obi mitem Chris schlägerei gha han, so verzellis dänn amigs was sehr guet tuet!
Wie gahts eu so? Wow han vo eune super Resultat im Skiränne gläse gratulierä!!! Katia wotsch nöd id Nati und dene peinliche Resultat vo dä Fraue es Änd setze *gg*
Wär doch mal was :o)
Also bis spöter und nomal merci !
LG
Nadja

ich bin soooooo froh....

...dass nüt schlimmers passiert isch!!!!!
Z'erscht han ich's irgendwiä na luschtig gfunde wiä d'Livia uf ihrem kuule rote Bob immer schnäller wird... bis ich gschnallt han, dass Du kei Chance häsch d'Livia na z'hebe... und ich dänn gseh han, dass diis chliine Meitli noimet anestüüred wo's ziemli steil abegaht und viel Bäum hätt... aber me nöd gseh hätt vohi dass es "füährt"...
Es isch grausam gsi, das ohnmächtig und tatelos muässe mitaazluäge...
Ich bin überzoge gsi dass öppis ganz schlimms passiert und han nur immer "nei, nei, nei" grüäft...
Vorwürf dörfsch Dir definitiv keini mache... Ich han's gseh wiä's passiert isch und ich säge Dir namal dass Du Dich überhaupt nöd fahrlässig verhalte häsch.. ich glaub jedes Mami hätti ihres Chind dehte allei abefahre lah... äs würkli schiiinbar harmloses Hängli... Mängisch passieret au völlig unerwarteti Sache.
Ich bin devo überzoge, dass mir als Mami na oft i ändlichi Situatione chömmet- wommer froh isch, dass es näbet dä Mami-Vorsicht na Schutzängeli git... z.Bsp. wänn's dänn aafanged Velofahre, oder allei i d'Schuäl gönd, oder Auto fahred, etc....
Dä Valerio hätt geschter Abig na die ganz Ziit verzellt: "Livia abe aua boom" "Neee neiii" (Livia abe aua baum, Schnee nein) und dänn so "künschtlich" briäget... hüt morge hätt er dänn dä Andy mit däne Wort uufgweckt...
es isch ihm also erstuuunlich nöch gange - öb er ächt je Freud am Schnee überchunnt?? *grins*
Also - hebed Eui Sorg - ich han Eui gaaaanz fescht liäb - und namal: ich bin sooooo froh, isch alles in Ornig!!!
glg
Simona

hoi du....

hesch du mini mail do übercho wäge de date?
ihr möched jo schöni sache mit eune chind... han hüt no mit de nadja telefoniert....zum guete glück isch nüd passiert... die chind händ sicher meh als 1000 schutzängeli im läbe, und das isch au guet so.
also du, ich wünsche dir es schöns tägli & hoffe eu bald wieder zgseh.
glg angie

Re: @ami-2

Was für Date? Das mir öppis sölled säge... Mir hättet vorgschlage, dass mir gad dänn, wänn mir Euis gsehnd öppis abmached... isch das z'churzfrischtig?
und übrigens: dä 1.2. isch guet... aber nöd schiäbe.. dä Andy hätt nämli extra än Termin abgseit bzw. verschobe ;-)
Hoffe au eu bald wieder z'gseh!
glg
Simona

@simona

kuul dass de 1.2 klappet... träges grad fett i ide agända...
für mich isch o.k wägem grad am 29igschte abmache.
so, jetzt gang ich go pfüüsele.
pfuused guet & bis bald.
p.s. wie gots mit em valerio und sim bett?
schmatz
angie

Re: 1000 Schutzengel für Livia

Boah da habt ihr aber riesiges Glück gehabt! Sie sind
einfach noch zu klein, um zuverlässig zu lenken und zu
reagieren auf einem Bob. In einem Jahr klappt das dann
schon viel besser. Ich lasse Xenia nur zusammen mit Zoe
fahren und stehe jeweils unten zum Abfangen.
LG Rita der dabei auch das Herz in die Hose gerutscht wäre

Re: 1000 Schutzengel für Livia

Liebe Nadja! Der Schreck sitzt dir sicher noch in den Knochen... Schon erschreckend, wie schnell etwas passieren kann - aus dem "nichts". Zum Glück seid ihr mit einem blauen Auge davon gekommen. Mehr Spass bei der nächsten Schlittenabfahrt wünscht Véro

Re: 1000 Schutzengel für Livia

Hi Nadja,
wirklich nicht auszudenken....*grossliebknuddel* !
a liaba Gruass
Martina

Re: 1000 Schutzengel für Livia

liebi nadja
mir isch fascht s herz stah bliebe, bim läse vo dem text!!!! und ich bin unendlich froh, dass d livia offesichtlich "nur" en schocke devo treit hät, vo dem schlittel-unglück!!! allerdings: vorwürf dörfsch dir keini mache; das isch jetzt würklich öpis unvorhersehbars gsi! ich hoffe, d livia bhaltet ihri 1000 schutzengeli au no für dä rescht vo ihrem laaaaaaaaaaange läbe und ich bin sicher, dass sie de schocke verarbeitet und trotzdem wieder schlittle möchti (villicht halt gard nöd sofort)! dir schick ich en dicke knuddler und hoffe fescht, dass du nie meh so angscht um dis süesse girlie ha muesch!!! en extra dicke schmatzer vo eus!!!

Re: 1000 Schutzengel für Livia

Hoi Nadja
mensch bin ich froh das livia nichts passiert ist und du mit einem riesen schock davon gekommen ist.
da bleibt einem grad das herz stehen,gell!
erholt euch gut!
lg eve
Meistgelesen auf 9monate.de
Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen